Glad!




Hej vänner...

Det är inte så enkelt att gå ner i vikt *suck*.

Jag har ju hållt på ett tag i våras med att räkna kalorier och väga mig en gång i veckan. Jag har följt LCHF´s kost och rört på mig en hel del (mer blir det när kilona försvinner) och det har känts bra med den kosten. Jag har väl inte följt strikt LCHF eftersom jag också räknade kalorier men nu tänkte jag att jag ska följa LCHF rakt av och strunta i kaloriräkning.

Under sommaren och semestern så har jag "fuskat" lite eftersom det blev lite mer fika och en del glass mm men jag har hela tiden haft "tänket" att följa LCHF, därför blev resultatet på vågen bra...jag hade bara gått upp 0,5 kg på nästan fem veckor. Det kunde ju varit flera kilon att gå ner en gång till och det hade ju inte varit så roligt.

Jag ger nu LCHF några veckor...så gör jag utvärdering sen - jag tror trots allt att LCHF fungerar!

Livet går inte i repris så det gäller att ta vara på det och göra det bästa vi kan...

Kommentarer

  1. Önskar dig Lycka Till/Kram

    SvaraRadera
  2. Spännande. Bra jobbat. Önskar dig lycka till. Kram // Johnny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om