Avbrott

Vilken morgon hihi...trött och vimsig klev jag ur sängen idag. Vet inte varför jag var så trött för jag kröp i säng ganska tidigt igår faktiskt men men... Hur som helst så var Madde vaken när jag kom ut i tv-rummet iaf och vi gjorde oss iordning för att gå iväg till skolan för sista gången denna veckan. Skönt det är fredag tyckte Madde för sen har hon höstlov en hel vecka - underbart!

När jag sen kollade min blogg möttes jag av - bX-59cppw error ? - Jag blev förskräckt. Det är nog ett hårt ord men jag blev orolig att min blogg "gått sönder" och att allt var borta. Jag fick felkoder och jag kom inte in på bloggen *nervös* läste fellänkar (på engelska som jag är nottendålig på) men jag fick tänka positivt och helt enkelt vänta ett tag. Efter en stund försökte jag med min adress igen och då startade min blogg *UNDERBART*!


Nu ska jag bege mig till köket för att äta lite frukost sedan blir det till att förbereda inför kvällens lilla familjefest här hemma hos oss....det är ju någon som fyller år på söndag - vem kan det vara?

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om