Om sorg...


TV4´s program EFTER TIO med Malou von Sivers handlade idag om sorg. Jag slog på tv:n och blev sittande förstummad när en man berättade om sin sorg efter att förlorat halva sin familj i en bilolycka. Jag som har mycket lätt för att gråta,  kände direkt att ögonen blev våta och tårarna började rinna på mina kinder.

Han berättade för Malou om olyckan och han berättade att han även har en blogg där han skriver om olyckan och vad som hänt sedan dess. Hur han räddade sin lilla dotter Ellen från den brinnande bilen, där hans fru och nyfödda dotter omkom.

Läs mer i hans gripande blogg http://singelpappa.blogg.se/, jag kommer definitivt följa hans blogg.

En sak vill jag säga till dig som nu läser min blogg, glöm inte bort att leva i nuet, ta vara på de som älskar dig, din familj, vänner mm...imorgon kan det vara försent.

Kram

bilden är tagen från TV4.se

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om