Tack alla som gratulerade mig när jag fyllde år!

Igår den 25 oktober så var det dax för mig att fylla 43 år. Familjen hade tjuvstartat gratulationerna redan under fredagkvällen då vi hade det jättetrevligt.

Trevligt hade vi också i lördags kväll. Då överraskade Solweig och Kenneth mig, de kom utan att jag hade en aning om detta och det var tur att jag hade förberett lite småvarmt inför premiären av Dansbandskampen.
Vi åt varm smörgåstårta och hade det trevligt som det alltid brukar vara. Jag fick tre fina värmeljus av dem samt ett blomsterarrangemang - så fint. Tack!

I går eftermiddag fick jag ännu ett överaskningsbesök, denna gången var det Mikael och Åsa som kom tillsammans med Hanna och Fidde. Jörgen var inte hemma, han var i Upplanda och grejade lite med en bil men han kom hem efter en stund. Då drack vi kaffe och åt den chokladiga kladdkakan som jag fick vispa ihop lite snabbt hihihi....men alla verkade nöjda och belåtna efter fikat.


Av dem fick jag ett blomsterarrangemant som gick i lila och vitt - mycket fint - tack även till er.






Nu ska jag berätta vad jag fick av min man :)
... jo, en röd mobiltelefon.


Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om