Trist höstväder

Trots det trista höstvädret utanför mitt sovrumsfönster så har dagen varit bra, bortsett från att jag känner mig matt och början till sjuk. Barnen har varit hemma från skolan idag också, de kände sig inte heller så krya att de orkade med en lång skoldag.

Mamma och pappa kom på besök, de ville ha en kopp kaffe och se till så vi hade det bra när vi var sjuka...omtänksamma föräldrar jag har, det var trevligt att de hade med sig lite fikabröd också ;) *tack*.

Min mobiltelefon har också blivit sjuk ;) eller snarare har den dött ifrån mig...den vill inte riktigt vara med mig, den vill leverera samtal men inte ta emot samtal, och så vill inte jag ha det ju...så jag ska packa ner den och sända den till "MOBILAKUTEN" för omplåstring och översyn.

Jag har älskat min mobil sedan jag köpte den i januari i år, så jag hoppas Akuten får bukt på dess krämpor, kommer sakna "honom".

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om