Vad rik jag är!

Nu e jag definitivt inte rik på pengar hehe....om du nu trodde det ;) Nej, vad jag menar med överskriften är att jag har min rikedom i min familj. De betyder så mycket för mig, älsklingen, Marcus med sin tjej Madlene, Victoria med sin kille Philip och så lilla solstrålen Madeleiné förståss. Min mor och far och syster med familj har ett givet ställe i mitt hjärta så klart också.....ja, de e många vänner som jag känner speciellt för och ni vet ju vilka ni är....

Nu har min "rikedom" varit här och gratulerat mig - lite i förskott - och vi har haft en mycket trevlig och rolig kväll tillsammans. Jag fick en vikbar trappstege (så jag kommer upp min lite på livets stege) nej skämt om sido jag blev jätteglad när jag fick den av mor o far för jag behövde verkligen en ny efter att den gamla gick sönder. Sen är det ju dax snart att sätta upp julgardinerna i köket och då kommer den stegen väl till pass.  Jag bjöd på lite smått och gott och vi avslutade kvällen med kaffe och kladdkaka med grädde och  hallon *mumma*.

Vad tyst det blev när alla gick hem, bara Madeleiné och jag kvar eftersom älsklingen kör hem Vickan och Philip till Landsbro. Marcus och hans Madlene for vidare till något annat ställe.

Så jag ska ta hand om all disk så jag kan sätta mig ner i soffan och *chilla* lite och njuta av fortsättningen av kvällen.

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om