Nu...är det fredagsmys


Äntligen fredag, veckan har flugit iväg som alla andra - väldigt väldigt fort. Jag har inte bloggat på några dagar, jag har varit fullt upptagen med massor av projekt som bara MÅSTE vara färdiga - NU. Därför har bloggen fått "stiga åt sidan" för just dessa måsten. Jag lovar bättring, så försvinn inte ifrån mig kära bloggläsare.

Jag är jätteglad att se att antalet besökare har stigit och fler och fler hälsar på och tycker om min blogg. Detta är mycket tackvare en sajt som heter Blocktrafik.nu, besök gärna den sajten och registrera din blogg där, så kommer du med en gång se att antalet besökare stiger markant, vilket är jätteskoj :)


Fredag = Fredagsmys. Det är så sant, efter en hel veckas arbete (för barnen och Jörgen) är det så härligt att bara få sitta ner i soffan och mysa med god mat och dryck. Hoppas det är något bra på TV ikväll så man kan krypa ner under fleecefilten och mysa framför TV:n - med risk för att jag somnar hehe...som jag har så lätt att göra.

Vickan hon "hoppar" runt på sina kryckor stackarn, hon gör så gott hon kan och nu har hon så ont i händerna - istället. Det är ovant i början och jag hoppas att det kommer att bli bättre och bättre, hon ska ju dock hoppa runt ett bra tag än.

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om