100102

Det är ju lördag idag, man blir ju helt förvirrad av alla helgdagar....barnens jullov osv. Inget är sig likt hehe...inga väckarklockor som ringer så det har blivit långa sovmornar ;) idag visade klockan 11.00 eller strax över. Vi klev upp och efter en stund åt vi brunch tillsammans.

Dagen har annars bestått av surfande på datorn, tv-tittande mm. Klockan 16 var vi bjudna till mamma och pappa där vi bjöds på fläskfilesuffle...inte min favoriträtt (är mäkta less - jag har lagat den för mycket) men Jörgen med flera mumsade i sig med glädje.

Klockan 21 var det dax för del 2 av "Olycksfågeln" av Camilla Läckberg. Eftersom jag följt hennes filmer så var det givet att jag skulle se även denna delen. Mycket bra var både Stenhuggaren och Olycksfågeln. Hoppas att hon filmatiserar fler av hennes böcker. Ja, böckerna har jag inte läst men det kanske är dax nu....när jag fått upp ögonen för Läckberg ;)

Vad har du själv gjort idag eller vad ska du göra imorgon? Skriv en kommentar och berätta!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om