Kan inte mycket göra...

....mer än att sitta stilla på en stol eller i min fåtölj med höger ben i högläge.

När jag rör mig, hoppar fram från A till B gör det så fruktansvärt ont i den friska sidan, i höften och det bränner som eld från rygg och ner i vänster fot. Jag får ju inte stödja på höger fot heller så jag känner mig näst intill isolerad. Jag har ringt kommunen och frågat om jag skulle kunna få låna en rullstol att ha inomhus i lägenheten och om jag skulle vilja ta mig bort till någon eller helt enkelt till bilen. Ännu har de inte hört av sig har de inte ringt imorgon förmiddag så ringer jag dem igen. Mot värken har jag fått tre olika tabletter att ta mot smärtan. Som en extra trygghet har jag idag fått bötja ta "propplösande" sprutor (Innohep) som jag ska sticka mig själv i magen en gång per dag i 50 dagar *not funny* med annars kommer väl en propp som ett brev på posten ;)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om