Jaha...

...då var det söndag - igen.
Hur det än är, så flyter dagarna på relativt fort ändå....onsdag och torsdag var Madde hemma för hon kände sig 100% bra och då tyckte jag det var bäst att hon stannade hemma.

I onsdags klockan 17 kom mina goa vänner från "Tjejligan". Vi hade vår månartliga träff hemma hos mig eftersom jag inte kom till caféet som vi vanligtvis brukar samlas på för att ta en fika kl. 17 en gång i månaden. Eftersom jag sitter där jag sitter så bad jag dem att köpa med sig vad de ville äta så skulle jag bjuda på kaffe. Jag bad Petra att köpa med sig en bakelse till mig, det blev givetvis en Budapestbakelse! *mumma verkligen... Det var extra skoj att alla hade tillfälle i denna uppbokade värld vi lever i ;)

Vi tjejer träffades första gången 1995 när vi skulle gå en industrimedarbetarutbildning på dåvarande AMU i Vetlanda.

Fredagskvällen var mysig, när Jörgen varit och veckohandlat så beställde jag pizza och vi åt och hade det mysigt samtidigt som vi kollade på veckans Let´s Dance. Många dansade jättebra och Agneta snubblade med klacken i sin klänning...som väl var så fixade hon det så det blev ingen stor "grej" av det hela.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om