Så var den här....




...IKEA katalogen 2011
.

Det är alltid skoj tycker jag när det faller ner kataloger av olika slag i brevinkastet och inte minst när IKEA katalogen kommer.

Det fanns mycket godsaker som jag vill ha men även om det är små priser så blir det stora summor ändå *L* när man summerar ihop "önskelistan" hehe.


Klockan 19 är det åter dags för Elitspeedway, ikväll kör Elit Vetlanda borta mot Piraterna från Motala.

Jag hoppas det blir en mer "spännande" match än den förra tisdagen, då Elit Vetlanda totalt körde över motståndarna på hemmaplan.

Jag uppdaterar bloggen senare med kvällens resultat.

Uppdatering:


MatchHeatStällning
Piraterna - Elit Vetlanda1653-43



Tyvärr Elit Vetlanda så vann "vi" inte ikväll, ni var duktiga som tog in så många poäng trots underläge hela matchen. Nu laddar vi upp för revanch nästa tisdag i Vetlanda.


Puss & Kram

Kommentarer

  1. kom ikea idag?? jag fick bara biltema den är ju inte LIKA ROLIG ju ,,skratt

    SvaraRadera
  2. Annika: Ja IKEA kom idag och Biltema igår, så du får nog IKEA imorgon. Kram och Go´natt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om