Varför...

...ska det ta så lång tid att få hjälp? Min dotter Vickan köpte en Sony Ericsson mobil för ca 7 månader sedan på OnOff, den har varit inne på verkstad hos dem flera gånger och nu är det över en månad sedan hon lämnade in den och de sa att det skulle ta max tre veckor. Nu verkar det som den inte går att laga utan hon ska få ta ut en ny mobil i samma prisklass som den hon köpte. Hon vet en sak iallafall att hon inte ska välja en Sony Ericsson utan det blir en LG istället.

Om jag känner min dotter rätt så blir det nog aldrig mer något större tekniskt inköp på OnOff heller i framtiden, hon är otroligt trött på att vänta och vänta....

Nu hoppas jag verkligen att det händer något, jag ringde upp OnOff i förmiddags och jag väntar nu samtal från dem om ett snabbt resultat. Vi har väntat FÖR länge nu!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om