Nya rutiner

Hej goa vänner...

När jag vaknade imorse klockan halv åtta var det dax att gå ut med Mayah på morgonpromenad. Hon är så duktig och säger till INNAN det händer en "olycka". Detta har gett oss nya rutiner på dagarna eftersom vi nu har en liten fyrfotad familjemedlem också.

Igår kväll tog vi en promenad till Vilshärads Camping, vi var bjudna till Annika och Magnus. De bjöd oss på kaffe och marängswiss med tillbehör och vi satt ute i det sköna vädret och mådde gott.

Tack för en jättetrevlig kväll och du Annika, jag ska hjälpa dig med din blogg vännen....så var lugn ;)







Nu är jag fikasugen....en kanna kaffe ska bryggas och kakorna tas fram. Jag tror jag bjuder in Liz och Thomas *L* jag vet ju att Thomas aldrig tackar nej till en kopp kaffe *L*!

Kommentarer

  1. va ,,, är det för jäkla bild du har satt ut ,,,,,,morrr ....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om