Tisdag eftermiddag



Nattens sömn gjorde susen, jag vaknade med inte så mycket huvudvärk som jag hade igår kväll.

Klockan 8.00 började min tvättdag i källaren, då jag körde mina två första maskiner. Jag gick sedan upp till lägenheten där jag våttorkade alla golven och sorterade resten av tvätten...

Jag fick frukostbesök av min kusin Miriam idag också, vi fick en trevlig stund vid kaffekopparna innan det var dags för mig att gå ner i tvättstugan igen. Mayah var vi ute och rastade också men lat som hon är så ville hon inte kissa hehe. Jag tog en längre promenad med Mayah lite senare då både kissade och bajsade hon.

På lunchen var både Jörgen och Marcus hemma och åt, idag blev det köttfärslimpa och potatis/potatismos och lingon.

Jag vill börja ett nytt liv....ett smalare liv, därför tänkte jag ta tag i detta "problem" och gå till Viktväktarna ikväll. Mer om detta senare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om