Vill du vinna en biobiljett?


....Visst vill du väl det? 

Jag vill fira att över 10000 besökare varit inne på min blogg,  därför tänkte ha en liten tävling där 1 biobiljett kan bli din!

 Om du vill vinna en biobiljett så är det bara att kommentera i detta inlägg, där du skriver varför just du vill vinna och så skriver du givetvis ditt namn också.

Har du en blogg vill jag att du skriver i din blogg om min tävling och länkar till min tävling.

Tävlingen håller på t o m den 1 september 2010.


Kommentarer

  1. Det skulle vara nice att vinna därför det var jätte längesen jag var på bio:P Och då skulle man kunna gå på bio nån dag men nån polare:P David M:P:)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    det hade varit jätteskoj, för då kunde jag ta med min dotter på Shrek 3 och mysa med popcorn och godis ;-) Har inte kunnat prioritera det ekonomisk på en lång period :-)

    Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om