Trevligt trots regnet....

En dag går fort, så även en campingsäsong på Bengts Camping i Halmstad. Ikväll hade vi en liten avslutning då vi hade ett litet knytkalas. Vi var ett 10-tal som hade det trevligt och åt god mat.

Vi satte upp två partytält på vår "lilla" trädgård vi har vid husvagnen. Vi gjorde det i förebyggande syfte, om det skulle bli regn. Det där "om-et" dröjde inte så länge innan det blev ett faktum att det vräkte ner regn. Vi hade dukat så fint men blåsten gjorde att regnet yrde in där vi inte hade partytältsidor och stolsdynorna blev genomvåta. Vi gav oss inte för regnet utan fortsatte med grillandet och hade det trevligt med våra regnkläder och jag hämtade en tjock filt som jag svepte in mig i.

Jörgen bryggde kaffe och vår granne längre upp på gatan (Irene) bjöd på goda kakor och även choklad, tack säger jag till dig Irene. Det var jätteroligt att du och din man ville vara med oss ikväll. Tack även till er andra som var med och gjorde denna avslutning på säsongen så trevlig.

Nu har lördagskvällen övergått till natt och klockan är strax 01.00. Jörgen, Madde och vovven ligger och sover och jag ska strax lägga mig också, jag ska bara kolla Treasure Isle på Facebook först :)

God Natt, Puss och Kram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om