Slötittar på tv

Canal+ visar nu Bröllopsfotografen, en film som jag sett förut men som jag tycker är ganska bra.

Jag är ganska trött ikväll, jag har fejjat här hemma på förmiddagen, sen kom Annika till mig och fikade men innan vi drack vårt kaffe och åt min blåbärs/hallonsmulpaj så gjorde jag middag till Jörgen. Han kom hem klockan halv ett och åt sen när han åkt till jobbet igen så fikade Annika och jag.

Jag hjälpte henne med att ändra om hennes layout på sin blogg. Jag gjorde en header till henne också men den måste jag redigera lite till för den blev för liten när vi ändrade sidlayouten på bloggen :( Annars tycker jag att hennes blogg är jättefin och titta gärna in till henne, då blir hon glad. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg.

Som ni såg i förra inlägget (som jag mobilbloggade) från Djurkliniken i Vetlanda så var jag med vår lilla Mayah som skulle få sin andra spruta. Hon var så jättelugn och duktig, hon gjorde inget motstånd när veterinär Lena skulle titta på henne och ge henne sprutan. Mayah fick ett mycket gott betyg av Lena och jag gick från Djurkliniken som en stolt matte. Nästa spruta ska hon få när hon är ett år, det blir i maj nästa år.

Nu är John Blund framme med sitt pulver, så jag kramar om er goa läsare och önskar er en god natt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om