Skolfotografering

Jag vaknade upp till en regnig höstmorgon idag, Vickan och Jörgen var som vanligt uppe redan eftersom de börjar skolan resp. bussen går klockan 7. Jag fick några ord med dem innan de försvann och det var dags att väcka Madde. Efter lite tjat så kom hon upp och klädde på sig och åt frukost.

Madde har skolfotografering idag så hon var extra noga med kläder och håret hehe...

Jag ska gå in och registrera Madde på esfoto.se så kommer fotoleveransen snabbare samt att jag får ett foto till min mobil när det är klart, bra va?

Dags för frukost, jag tar nog min tallrik med K-Specialflingor och kryper upp i tv-soffan med en fleecefilt.

Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om