Äntligen bredband...

I fredags fick jag min nya router från Bredbandsbolaget. Jag hämtade ut paketet på Statoil då men först idag kopplade vi in routern och Bredbandsbolaget kopplades in *äntligen*.  Nu behöver jag inte sitta med mitt mobila internet längre, så skönt och lite snabbare går det nu.

Dagen idag då, vad har hänt?

Jo tack jag har haft en underbar dag. Jag åkte till mamma och pappa efter att jag skjutsat Madde till skolan, mamma och jag pysslar inför julmarknaden den 20-21 nov då vi skall vara där och sälja det vi nu tillverkar. Det ska bli så skoj att stå där och sälja och jag hoppas det kommer mycket folk till YBELSBORG i Vetlanda. Lördag och Söndag mellan 11-16. Alla är välkomna dit!

Mobilen ringde medans jag målade lite på förmiddagen. Det var Miriam som ville ge mig en inflyttningsblomma. Jag bjöd henne hem till mamma och pappa och när hon kom dit så fikade vi och pratade och hade det trevligt (foto på den fina krukan och blomman kommer i ett senare inlägg).

Så var denna måndagkväll eller som klockan är nu, natt och denna dag till ända. Jag knyter ihop dagen med ett leende faktiskt. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter....sov så gott!

Puss

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om