Skönt att det snart är klart...

Go´morron!

Gårdagen bestod till 100% av städning av den urflyttade lägenheten i stan men det kändes så gott när det var klart sent igår kväll.

När jag hämtade Madde vid skolan igår eftermiddag visade det sig att hon och hennes klasskompisar åkt pulka på rasten i skolan. Madde hade åkt i ett gupp och landat så fel att hon fått rejält ont i svanskotan. Hon gick stelt och grät för det gjorde ont.

Torsdag är ju också likamed Kidz i Ekenässjön. Madde och jag körde dit och var med i den goa gemenskapen där. De övade lite på julsånger (ooo va tiden går fort - det lackar snart mot jul). Mysigt var det att höra dem sjunga julsånger när snön fanns utanför fönstret ;)


Be happy, it´s friday...visst är det skönt med fredagar? Idag har jag Madde hemma, hon hade jätteont i ryggen sedan pulkåkningen i skolan igår. Det får bli en mysig fredag tillsammans med henne och jag får tillfälle att gå runt här och plocka upp och in saker så flyttkartongerna minskar nån gång *L*.

Nu ska jag och Madde äta lite frukost...ha det bra så ses vi i ett inlägg senare idag!

Kram

Kommentarer

  1. Farmor Agge: Jag önskar dig en mysig dag och helg! Kramar om alla mina bloggläsare...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om