Fars Dag

Hej Hej

Snart så är även denna helgen slut och en ny vecka tar vid. Vi har haft en trevlig helg och idag bjöd vi på middag för hela familjen + mamma och pappa. Vickan och Philip kunde inte komma eftersom han dömde ishockeymatch klockan 15 och vi skulle äta klockan 14.

Det är ju Fars Dag idag och då firade vi Jörgen och min pappa på deras dag. Jörgen fick en t-shirt med texten "Världens bästa pappa" och ett fin vit blomma i korg av Madde och Marcus. Jag gav min pappa en lastbilstidning med "Nostalgilastbilar" vilket han blev jätteglad för.

Mamma hade bakat en god tårta som vi åt efter middagen.

Klockan 19 kom Bosse och Miriam till oss och vi fikade tillsammans och hade en trevlig stund. Philip och Vickan hade då kommit till oss så de fikade med oss också.

När de åkt hem for vi snabbt in till Vetlanda för att hämta cyklarna i källaren där vi bodde innan samt städade/sopade ur förråden i källaren.

Imorgon klockan halv 9 ska jag överlämna nycklarna till lägenheten till nya hyresgästen sedan ska jag gå till mamma för att göra julsaker mm tills vi ska stå och sälja på Yblesborgs Julmarknad nästa helg.

Kram & God natt kära DU!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om