Då kom tårarna....

Hejsan kära DU!

Ikväll åkte jag in till Viktväktarna, jag var helt övertygad över att jag hade gått upp i vikt. Jag har inte följt programmet som jag borde, inte vägt och mätt osv. När jag klev upp på vågen och såg vad vågen visade så kom tårarna. Jag torkade kinderna och konstaterade att jag minskat 3,3 kg och jag var 2 hg från att gått ner 10 kg sen starten. Jag fick en guldstjärna i min medlemsbok och jag gick med mycket lätta steg och ett leende på läpparna från lektionen ikväll.....*underbart*.



Många goa kramar från

Kommentarer

  1. Bra gjort, du har väl hållt på och städa så mycket att du använt mer energi än du trott. Nu får vi hoppas på mycket snö:) så du använder energi i snöskottningen:)Heja Heja <3

    SvaraRadera
  2. Marie D: Inte för att jag kan skryta med att jag gillar snö precis men visst ger snöskottning gratismotion. Vi har ju i och med flytten till Holsbybrunn fått x-antal kvadratmetrar att skotta på också *L* så jag kommer inte vara sysslolös i vinter...kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om