Här är de två dansbanden som jag tyckte gjorde suveränt framträdande ikväll...och vilka kanonlåtar de fick, riktiga hits! Synd bara att Donnez fick lämna scenen ikväll men de är ju ett dansband som kommer gå långt - utan Dansbandskampen men visst gråter jag en skvätt ikväll ;)

Kvar är nu: Willez, Patrik´s Combo och Elisa´s, hoppas nu inte det blir Patrik´s Combo som tar hem förstapriset . Jag hoppas Willez vinner efter all motgång från Thomas Deutgen. Hoppas de får revansch...



Iallafall blir det spännande i Dansbandskampen de kommande programmen. Jag kommer då se dem, var så säker *L*.

En sak som jag också är säker på är att jag ska ta mig upp för trappen och ta mig till sängen för John Blund strödde pulver i ögonen på mig för ett tag sedan.

Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om