Mitt i veckan

Hej på er goa läsare.

Halva veckan har snart gått och jag konstaterar att det går alldeles för fort. Jag håller på att flyttstäda lägenheten för på måndag vill nästa hyresgäst ha den. Som väl är så har det gått bra och det återstår "bara" hallen och badrummet. Sen blir det att torka alla golven en sista gång innan vi lämnar nycklarna till vaktmästaren. Det ska bli skönt att lämna det bakom oss och rota oss i huset.

Tiden går som sagt mycket fort, snart är det adventstider och det blir mysigt med alla stjärnor och ljusstakar i alla fönster. Jag ska erkänna att jag faktiskt redan satt upp julgardinen i köket ;). Jag tyckte det var väl onödigt nu när vi flyttade, att hänga upp "vanlig" gardin i några veckor för att sen plocka ner och sätta upp julgardinen.

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om