Är det nu man ska få abstinens?

Ja nu har det hänt hehe....Svenskarna har problem att nå Facebook.
Denna  nyhet på Expressen.se jämförs nästan med katastrofer mm och då har det väl gått långt...men vi är väl lite till mans/kvinns beroende av detta fenomen som heter Facebook ;)

Det skrivs att det är Telenor/Bredbandsbolagetets kunder som har dessa problem, så jag är drabbad hehe...men jag har annat att göra så jag hoppas att felet är fixat tills jag har tid med Facebook.

Har du problem fastän du har annan internetleverantör? Kommentera och berätta!
Kommentera gärna om du som jag har Telenor/Bredbandsbolaget och är drabbad av felet.

Nu ska jag förbereda fredagsmyskvällen med att helsteka fläskfileerna och godsakerna därtill sen ska jag plocka ner julen.

Har du fått ner julen eller har du som jag "dragit" ut på det för det inte är lika skoj som att sätta upp allt?

Over and out...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om