Saknar.....

......jag saknar respons på det jag skriver i bloggen. En liten kommentar när jag skrivit ett inlägg vore så underbart att få. När det är "tyst" i kommentarerna går jag och tänker....att det är nog ingen som gillar det jag skriver.

Sedan hör jag att man varit inne och följer och läser min blogg och det är jag så tacksam för MEN snälla ni, börja skriva några ord i "kommentera".

Sitter och väntar på att få fara till Nässjö. Vi ska gratulera en 20-åring, närmare bestämt Philip (Vickans kille). Vi ska ta med oss flyttgröt som man gjorde förr när man flyttat till ny bostad. Vår "flyttgröt" ikväll blir istället varma smörgåsar ;) eftersom inte Vickan gillar "tomtegröt".

Sedan är jag nästan klar med en låttext, nu ska bara tonerna sättas till texten och jag hoppas jag får hjälp snarast med detta....vem vet det kanske är en "hit-etta" som jag fått ihop hahahaha...

Puss & Kram

Neola

Kommentarer

  1. Ville bara säga hej nu när jag kikar in!:)
    Jo jag kikar in till dej ofta men kommentera är jag dålig på...:( Men visst är det kul när nån kommenterar. Ha en skön kväll!!!Kramiz på dej..

    SvaraRadera
  2. Tack Farmor Agge för dina fina kommentarer...fortsätt så ;) kramizz

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om