Dag 7 - Min bästa vän

Neola "virrepanna" bloggar just nu....;)

När jag gick igenom bloggen så upptäckte jag att jag missat "Min bästa vän" på dag 7, men sån är jag ibland när det ska gå undan hehe....
...nåväl, jag skriver om min bästa vän nu istället.

När jag tänker tillbaka på vem som är min bästa vän så går tankarna direkt till min kusin Miriam. Hon finns där om man har tråkigt och vill fika, vi ringer varann och märker att vi "teleparterar" alltså tänker på varann just i det specifika telefontillfället. Ja hon är min bästa vän och kusin.

Men genom åren har jag fått äran att träffa många goa människor, även via internet så har jag funnit många fina och underbara vänner. Ni finns alla var och en på era speciella platser i mitt hjärta och jag vill inte mista er.

Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om