Dag 12 - I min handväska




...där brukar  det finnas mycket hehehe. Här ser ni vad som fanns i min väska just i eftermiddag.

  • Filofax med penna (jag älskar pennor - ibland har jag mängder i väskan *suck för mig*
  • Parafym
  • Plånbok
  • Bil & Husnycklar
  • EXTRA sweet mint 
  • Adress & Telefonbok
  • Passagekort 
  • Massa info från Arbetsförmedlingen mm
  • Mobil (kunde ju inte vara med på fotot eftersom jag fotade med mobilen) med hörlurar och kablar.
  • USB-minnen mm
  • + annat smått och gott hahaha
Det får också plats mackor + frukt varje dag som jag åker till praktiken och imorgon skall det även få rum stuvade makaroner och korv hehe...men det får allt ligga i en plastburk med lock ;)

Dagen i övrigt har flutit på mycket bra och jobbet är sååå skoj och jag är väldigt effektiv tycker min "chef". Det går undan när jag tycker om det jag gör och trivs. Imorgon är en ny dag och jag ser med spänning fram emot den, med ett leende på läpparna.

Nu ska det snart ätas lite mat. Värmen har infunnit sig nu i huset efter att jag tänt i pannan "alldeles själv" och jag fick fyr på veden rejält men tycker det tog lång tid innan det "kändes" inne i huset *hmmm* ja ja det är bara att lära sig...Jörgen skulle visst på kurs en vecka under februari och då måste jag ju helt enkelt elda om jag vill ha det varmt och gott.

Puss & Kram till er alla goa <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om