-11,5 kilo - JAG KAN!!!


Tisdag är ju min vägningsdag, och eftersom det är tisdag idag så åkte jag först till Medley och gick 45 minuter på löpbandet. 

Frukostflingorna hemma hos mina föräldrar smakade supergott efter träningen och det är ju hos dem jag väger mig varje tisdag.


Veckans viktförändring: - 1.5 kg 


Den 18 mars hade jag minskat 10 kilo i vikt och mitt andra delmål var klart. Jag blev än mer peppad att fortsätta kämpa med både kost och träning. JAG KAN!!!




Här under kan ni se även de andra vägningstillfällena. Jag nådde mitt första delmål (- 5 kilo) den 10 februari.

Nedan ser ni mina framsteg i procent fram till dagens datum. Nu är det bara fortsätta med siktet på de resterande 42,5 kilona....JAG KAN!!!



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om