Medlemskap på Medley




Idag registrerade jag mitt medlemskap på Medley i Vetlanda. För 160 kr/månad får jag träna och vara med på gym och vattengympapass måndag-fredag fram till klockan 15.00 - hur mycket jag vill. Jag tog det lite billigare nu när jag är arbetssökande och kan träna på förmiddagarna medan Madde är i skolan.

Jag åkte in imorse klockan 9.00 för att ha registreringen klar till Miriam kom till Medley. När hon kom så började vi med att gå på löpbandet. När vi gått i 15 minuter kom även Jenny och vi fortsatte gå i totalt 30 minuter. Jag gick i 30% lutning för att jag skulle förbränna mer kalorier hihi...

Sedan gick vi in i EasyLine-rummet och körde styrketräning i 30 minuter. 

Efteråt följde jag med Miriam hem och åt en lite sen frukost, så gott det var med kaffe med topp!

Puss och Kram från Neola

Kommentarer

  1. Hej och välkommen till oss på Medley!

    Vill först och främst gratulera till fina framsteg! Det är en lång resa du har påbörjat, men du kommer snabbt att märka resultat och få massor av fina hälsovinster på köpet. Hoppas att du kommer att trivas hos oss på Medley. Massor av pepp kommer här!

    Lycka till framöver!
    Veronica på Medleys huvudkontor

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om