2,4 km i med och motvind

Att sitta inomhus och se att solen lyser då känner man direkt att man vill ut. Så kände jag idag när jag tittade ut genom fönstret. Jag hade hört att det blåst utanför, vinden tog tag i markiserna så jag trodde de gick sönder. Men jag snörade på mig gympaskorna och gav mig ut.

Brrrr....det var inte så skönt som det syntes genom fönstret ;) men jag gav mig ut på min lilla promenadrunda ändå. Att jag tog på en kofta under vårjackan var väl för annars hade jag känt mig en isbit när jag kom hem. För oj vad det blåste i håret när jag gick...

Det blev en runda på 2.4 km och jag kände mig hälsosam och frisk när jag kom in i värmen efter rundan.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om