Promenad med vårsolen som sällskap


Idag behövdes ingen väckarklocka, idag väckte solen mig ;) Den lyste med sina fina strålar rakt in i sovrummet och tyckte jag skulle klä på mig och ge mig ut till den hihi. Nej, solen pratade inte med mig utan jag fick en stark känsla att ta på mig promenadskorna och gå en promenad.

Så gjorde jag också, jag tog med mig Mayah och gick iväg på min "vanliga" runda här i Holsbybrunn på ca 2,5 km. Det jobbiga är när Mayah vill stanna och nosa på var och varannan stolpe hihi då får jag inte upp flåset som jag borde. Men men ..... Mayah behöver ju också ut i finvädret och idag var hon faktiskt duktig.

När jag kom hem åt jag lite havrepuffar med mjölk och blåbär. Så gott det smakade!

Kommentarer

  1. ~ Underbart ~

    /Varma vårkramar från mig ...

    SvaraRadera
  2. Kikar in för att önska dig en skön dag.Kramiz.../ Agge

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om