Nyklippt

___________________________________________________________________



Så här blev resultatet när min frisör Åsa fick fria händer att förändra frisyren. Det skulle vara skoj och höra vad du tycker....? Kommentera gärna vad du tycker!

Jag tog med datorn till Ekenässjön och jag sitter i ett litet rum i kyrkan undertiden Madde är på "KIDZ", det är ingen idé att åka hem utan jag tar med mig korsord eller min dator som tidsfördriv under den timman hon är på "KIDZ".

Nu blev jag visst bjuden på choklad och äpple när jag sitter och skriver detta inlägg *L*, det är så underbart trevligt att komma till Pingstkyrkan i Ekenässjön....vilken värme och gemenskap!

Kramar om Dig, lova att vara rädd om dig!

(glöm nu inte att kommentera hehe)

Kommentarer

  1. riktigt snyggt var det kanon

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag blir så glad :) Kram till dig och trevlig helg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om