Mars Mars måne...

___________________________________________________________________

...jag kan lura dig ända till Skåne!

Då vänder vi blad i almanackan och ser att det står Mars månad. Vart har tiden tagit vägen, det var ju nyss jul och nyår hmm... Har du blivit lurad eller har du lurat någon den första mars? Jg hat inte varken blivit eller har lurat någon men dagen är inte slut ännu.

Idag har jag äntligen fått en tid till min frisör, inte en dag för tidigt. Håret mitt är under all kritik och jag är så sugen att ge henne fria händer att göra en "ny styling" och senare tona det eller göra slingor. På onsdag bärdet av till Ekenässjön,  det får bli första turen med min Saab sen jag bröt benet 8 januari. Hoppas inte det blir halt eller mycket snö bara *suck*.

Menyn för dagens middag bestod idag utav grytbitar av älg, ris och gräddsås. Det var mycket gott och jag tillagade det rätt för älgköttet blev mört och gott. Nu sitter jag i min fåtölj och bloggar och ute snöar det eller regnar med inslag av snö och temperaturen är på väg neråt så det blir nog glashalt.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om