Ville ha lite färg...

____________________________________________________________

...för det kändes så blekt och grått. Nu när våren snart visar sig och solen strålar från klarblå himmel så vill jag också ha lite färg på min blogg. Jag lade in denna bakgrunden som jag haft förut, jag gillar den.

Snart är det "Fuskbyggarna" på TV, ikväll handlar det om en familj inte långt ifrån mig, tror det var Ödeshög. De köpte ett hus av fd. Vetlandabon Wrigfors´s husföretag. Det är ju inte med glädje man tittar på denna programserie, jag lider med de drabbade familjerna.

Efter som Andra Avenyn är samtidigt, alltså klockan 21 så får jag kolla på Andra´s avsnitt på Svt-play efter Fuskbyggarna.

Varsågod, här får du några vårblommor av mig - för att du är du....

Kommentarer

  1. oj vad fint!!!!:)
    ja snart är våren här....längtar!!!
    ska till stockholm nu på fredag.Och enl en kompis som var där förra veckan börjar våren komma dit...:)ha en skön kväll..kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej Farmor Agge

    Tack för att du tyckte om förändringen, kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om