Lite offside

Alla dagar är inte sol och vackert väder, inte heller vardagen. Jag har känt mig lite *off'* den senaste tiden men nu känns det bättre. Det är ju fredag, den stora "veckohandlardagen" så det blir väl att ta bilen och styra mot Maxi. Efteråt blir det Lidl, där jag köper mina grönsaker och frukter bla. Maxi´s frukt och gröntavdelning är inte fräsch tycker jag och långt ifrån konkurranskraftig när det gäller priserna. Därför blir det Lidl och Willys som är bäst på det :)

Ikväll blir det kycklingsallad som fredagsmys, det var sååå länge sedan jag gjorde kycklingsallad - så gott det är!

Nu ska jag bara se fredagens avsnitt av "Våra bästa år" sen ska jag ut i det soliga vädret...

Ha en underbar dag, så ses vi säkert senare idag i ett nytt inlägg. Var rädd om dig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om