Här kommer svaren i Frågestunden

___________________________________________________________________

Hej på er! Nu ska jag svara på de frågor som ni ställt till mig i Frågestunden.

Anonymous frågade...
Vad skulle du göra med 10 milj kronor?

Svar: Först skulle jag ge barnen en ekonomisk trygg framtid, sen skulle jag betala de skulder jag har, se skulle jag starta ett företag som skulle heta NeWi Design och njuta av att inte behöva tänka på pengar i första taget...

Anonymous frågade...
Har du bra kontakt med dina barn?

Svar: Ja, jag har mycket bra kontakt med alla tre barnen, vi kan prata om allt och både skratta och gråta tillsammans.

anna-lena frågade...
Är du lycklig?

Svar: Ja, jag har tre underbara barn mm, jag skulle vara aäänu lyckligare om jag fick ett arbete som jag trivs med...

carola frågade...
Har du uppfyllt dina mål i livet? om inte, vad vill du då göra?

Svar: Nej, jag vill ha ett arbete som jag trivs med med en bra lön. Andra mål i livet har jag också men de är på drömnivå än men man vet aldrig, drömmar kan ju slå in ;)

lena frågade...
Hur gammal var du när du förlorade oskulden?

Svar: Ojdå, den försvann nog någon gång på mitten av åttiotalet *L*

Tack till er som kommenterade och deltog i Frågestunden....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om