Då blir det....

___________________________________________________________________

....med tacobuffe hemma här ikväll.

För dig som är intresserad så fungerar min fot mycket bättre och det onda försvinner mer och mer när jag går. Så skönt att "det går frammåt"...

Vickan har känt sig hängig ett par dagar och jag misstänker att det kan vara bihålorna, eftersom hon varit förkyld en tid och tagit näsdroppar. Nu fick hon en tid till läkare i eftermiddag så jag ska följa henne till vårdcentralen.

Efter sjukhuset ska jag handla lite mysgodis tills ikväll när Let´s dance och Solsidan ska ses ;)
"to you"

Kommentarer

  1. Skönt att foten är bättre!!!!:)
    Ha en skön fredag kväll!!!!Kramiz

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om