10 plusgrader och strålande sol

___________________________________________________________________

Idag har det varit underbart väder i Vetlanda, solen strålade från en klarblå himmel och det var 10 plusgrader. Jag tog en sväng till Växtkraft för att köpa något fint för imorgon ska jag gratulera min goa kusin som fyller 45 år.


Fotograferade när jag for på Nygatan idag,  i bakgrunden ser ni Vetlanda kyrka.

***

Idag är det ju den Internationella Kvinnodagen - tänk att vi kvinnor måste ha en dag för oss själva hehe... Jag vet inte bakgrunden till varför denna dagen blev till så jag ska inte spekulera i detta ämne, förstår dock inte varför?

Ikväll har även ett program som heter SALTÖN startat och del 1 visades klockan 21.00 på Svt1. Detta är säsong 3 av denna serie, vilken jag följt från start.

Snart är det dax för Neola att sträcka ut sig i sin goa säng för att ladda batteriet för en ny morgondag.

Så jag önskar Dig en god natts sömn....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om