Bröllopsfotografen

___________________________________________________________________



Robin är Bröllopsfotografen från hålan i värmland som får uppdraget att plåta ett överklassbröllop i Djursholm. Han förälskar sig i brudens syster och försöker göra om sig för att passa in i den fina världen. Det går väl så där...

Vad tycker då Neola om denna film?

Mitt betyg är inte alls så högt, tyvärr. Jag trodde att filmen skulle vara bättre än den var. Den var seg, stundtals långtråkig och jobbig.

Jag ångrar mig mycket att jag inte tog den andra filmen som jag valde mellan. Den hette TRUBBEL I PARADISET, så den får jag väl hyra till helgen när jag sitter ensam då gubben är på 30-årsfest sen han slutade 9:an.

Over and out...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om