Vi firar en 45-åring!

___________________________________________________________________



Idag så fyller min goa och omtänksamma kusin 45 år. Hon bjöd mig till fika vid klockan 11 i förmiddags. En av mina många kusiner, Jenny skulle också dit så jag fick åka med henne. Vi var först på plats och efter en stund var även hennes mamma och två av hennes systrar där. Hennes lillebror jobbade men hans fru Kristin kom dit med sina små pojkar. Miriam bjöd oss på en supergod smörgåstårta och efteråt ett fyllt kakfat, kaffe och en tårta därtill....jag tackar för en jättefin och trevlig "kusin och födelsedagsfest" ;)

Cissi och Jenny                                     Gittan och Cissi

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om