Det blev...

...en dag på stranden istället, det är så härligt med havet. Jag som vill ha riktigt varmt i vattnet tyckte det var något för kallt men när jag väl hade doppat mig kändes det väldigt skönt. Jag satt i brassestolen med näsan i vädret medan Madde lekte lite med snäckor vid vattenbrynet. Härlig dag i värmen...när vi kom hem till husvagnen - fortsatte jag sola, jag får inte förmycket av solen, jag somnade dock och vaknade upp lite yrvaken.

Madde och jag gjorde fläskpannkaka till middag och vi åt med stor aptit för vi var båda väldigt hungriga.

Nu ska vi åka till ett glasscafé och äta lite glass......jag jag som är chok-o-holic ;) beställer givetvis chokladkulor.


Kommentarer

  1. blev du brun eller hur från kennet på 88 på bengans place

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om