Snygg och tuff är nya Saab 9-5

Mer kan du läsa på Expressen.se.

Jag tycker den är riktigt snygg men så får den väl en fin prislapp också *L*....Nej, jag är så nöjd med vår Saab 9-5 av något äldre årsmodell.

Nu har jag packat färdigt för sista helg-semestern i vår husvagn på västkusten, jag må säga att nu känns det faktiskt bra att säsongen är över. Tro nu inte att jag inte gillar Halmstad, för det gör jag väldigt mycket m e n det är skönt ändå i Vetlanda. Men nu ska vi ner och plocka ihop alla saker som finns i och runt förtält och husvagn. Tvätta förtält och ta ner det (om vädret tillåter) annars får det sitta uppe ett tag till. Jörgen ska inte besiktiga husvagnen förrän runt den 20 september.

Nu kommer älsklingen hem - och vi ska strax sätta oss och fara mot Halmstad!

Må så gott mina bloggvänner, trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om