En helt vanlig dag...


Jag vaknade tidigt men tänkte att jag sover lite till hehe...det berodde kanske på att det sövande ljudet av små regndroppar mot taket som gjorde att klockan hade slagit 10 när lilla jag vaknade igen. Uj Uj Uj och suck! Madde hade vaknat och hon satt och kollade på barnprogram. Morgonbestyr och frukost som vanligt och idag samtidigt som jag tittade på VÅRA BÄSTA ÅR, den där såpan som har funnit sen 1965. Jag har liksom ett litet "beroende" av den såpan, jag vill helst inte missa något avsnitt.

Jag plockade sedan fram min lilla mini-pc och zappade runt på Internet. Kollade och läste lite olika bloggar (skoj att läsa andras bloggar och se deras foton och layouter) Me like it!

Annars har denna dagen varit - väldigt - lugn. Fikat med Åsa och Hanna, fikat med Liz, Thomas, AnnMarie, Stefan och Nettan ute i Guds härliga natur och jag bjöd på kaffe och tigerrulltårta.
JYSK hade 30-70% rabatt så jag tog med mig Åsa, Hanna och Madde till Jysk i flygstaden för att kolla läget.

Jag köpte en ny mörkblå parasoll för 100 kr (199 kr ordinarie) och Madde köpte ett krocketspel för 50 kr (ordinarie 99 kr). Nöjda gick vi vidare in på Willys och handlade lite smått och gott och sen gick vi in och köpte engångskaffemuggar på Ö&B.

Det blev en sen middag som Madde och jag åt, idag åt Madde köttbullar och potatis och jag åt sill istället.

Allsången på Skansen - finalen - tittade jag på medan Madde var ute och lekte med några kompisar.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om