God middag bloggvänner....
Idag vaknade jag upp till ett soligt Halmstad. Så härligt men det var otroligt varmt i husvagnen men raringen öppnade vårt sängkammarfönster och svalkande vindar svepte över mig när jag låg i sängen, så skönt! Vi åt sedan frukost och tittade på "Den vita stenen" på tv:n.


Pelagonerna blommar så fint nu och våra tre fåglar sitter så fint på stenen i vårt blomland på vår trädgård vid husvagnen. Madde blommar också - ser ni hur fint hon sminkat sig? ;) Vi har precis haft kaffegäster hos oss, vi har haft en trevlig pratstund med "grannarna snett mitt emot". Nu ska det städas lite sen ska jag hjälpa Kenneth att installera ett nytt virusprogram i hans dator. Middag blir det också innan vi far de 20 milen hem till Vetlanda igen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om