Soligt Roligt Otroligt


Jaaa, en otroligt solig och varm onsdag har det varit idag. Som jag har längtat efter solen och att få njuta av dess värmande strålar igen. Jag tog med mig Åsa, Hanna och Madde och for till Halmstad Simstadium även kallad "Brottet". Där fanns tre uppvärmda pooler med havsvatten och MYCKET FOLK som liksom vi, ville bada och sola. Vi fick en liten plätt att lägga badhandukarna på och min brassestol fick också plats. Vi stannade där några timmar och njöt, Madde var och köpte en daimglass innan vi åkte hem.
När vi kom hem åt Madde och jag en lite lättmat och sedan kom Solveig och Kenneth och drack kaffe tillsammans med oss.
Nu har jag precis kommit från diskrummet - det är så skönt när det är diskat och inställt på sina platser igen. Imorgon är det tvättdax, då är det påslakan och lakan som behöver bli lite uppfräschade *L*. Klockan 21 ska jag se en film som ska visas på TV4+, en romantisk film och det gillar jag. Jag får vänta på min "romantikstund" till helgen, när älsklingen kommer.
NU: kollar jag på "A lot like love" ses snart igen....!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om