Så här trött var Madde imorse.
- Jag ska bara sträcka på mig, sa hon många gånger och slumrade till emellan. Men vi kom iväg till skolan i tid, och hon hade idrott direkt på morgonen. Jag vände om, gick hem och åt frukost. Skönt att det är fredag och helg så hon får "sova ut" imorgon.
Jag surfade runt igår kväll och kollade och läste många bloggar. En del bläddrade jag förbi direkt och en del fastnade jag vid. Jag var inne, som vanligt på Fixa din blogspot-bloggen för att hitta tips och trix. Där hittade jag en länk till en annan blogg som jag "föll" för också. Namnet säger allt: Skaparglädje.
Som vanligt kl. 10.30 så sätter jag mig i fåtöljen med fötterna på saccosäcken och kollar på Våra bästa år. Det kanske är en dum ovana men jag gillar programmet även om jag kan läsa mellan raderna vad som händer i nästa scen hehe....

Kommentarer

  1. Haha, ja Madde är en riktig sömntuta, Stackarn att behöva ha idrott direkt på morgonen....=)

    SvaraRadera
  2. Jaaa, hon är seeg på morgonen men jag hoppas det blir bättre när hon blir större :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om