Alla ♥ dag

Måndag igen...
Sänder iväg hjärtanshälsningar till mina bloggläsare och till mina innerligt kära hjärtevänner!


Varför finns det bara måndagar och fredagar nu för tiden? Så känns det iallafall för helgerna och veckorna försvinner ju enormt fort.


Denna helgen har varit jättetrevlig därför att vi hade besök från Halmstad, våra vänner Liz och Thomas. De kom på fredagseftermiddagen och åkte hem igår förmiddag. Vi hade det fredagsmysigt med tacobuffe medan vinden/stormen dundrade utanför och vi njöt att sitta inomhus i värmen. Mitt på lördagen tog vi en rundtur för att visa dem vårt vackra Vetlanda med omnejd. Vi hamnade även några mil utanför, i Landsbro där vi fick fika hemma hos Micke och Åsa. På lördagkvällen åt vi varma smörgåsar och kollade på Melodifestivalen....och som väl var så gick Sanna och Brolle vidare....*pust* däremot så var allt mellansnack och elände helt enormt kass, förutom Christer Sjögren som var bra som vanligt.


Så är det ju idag en dag som ska fyllas utav glädje, kärlek och omtanke....det är ju ALLA ♥ DAG. Nu är det ju också så att vår egen lilla prinsessa Madeleine föddes denna dag och hon har idag blivit 12 år. Det började vi fira med en rosa bakelse på en av Vetlandas konditorier tillsammans med mina tjejvänner. Vi skulle planera lite inför vår tjejhelg i Helsingborg den 5-6 mars.


Klockan 19 var det dags för familjen och mormor och morfar att gratulera henne. Hon fick pengar att köpa sig något fint, kläder eller nåt samt ett Sims3 spel till sitt Nintendo DS.


Jag har även idag skrivit på anställningspappret och som ni säkert förstår så är jag fortfarande i ett rus av glädje över detta arbete som jag fått....må detta rus av lycka vara länge.




Puss och Kram....och rosor och chokladhjärtan till dig ♥ på Alla ♥ dag!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om