Har känt mig lite "off" några dagar men imorse vaknade jag med världens dunderhuvudvärk :( så jag var tvungen att ringa jobbet och säga att jag hade bäddat ner mig igen...Kände att det hade inte gått att genomföra dagen på jobbet ändå. När jag lämnat av Madde på skolan och gått ut med hunden så somnade jag...och vaknade klockan 14 :) men huvudvärken var kvar *suck*.

Eftermiddagen när Madde kom hem blev till att fortsätta vila, småtitta på tv och ta värktabletter.

Har nu kollat på Lyxfällan och Nyheterna. Chattar lite och läser andras bloggar.

Kram

Kommentarer

  1. Trist och vara sjuk...:(
    Krya på dig vännen!!!Kramiz på dig..:)

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken Farmor Agge...jag önskar dig en trevlig vecka, kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om