Söndag

Vilken härlig dag jag har haft idag....


Jag började med frukost tillsammans med Jörgen halv åtta sedan kröp jag tillbaka i sängvärmen när han åkte till sitt jobb för att färdigt några bilar som måste bli klara idag. Jag behövde inte ligga länge förrän jag somnade och sov till klockan elva :)


Då hade Vickan sms:at mig och hon hade skrivit att Philip och hon kom klockan tolv och då ville de ha fika. Det sms:et satte eld i baken på mig hehe....det var ju inte långt kvar till de stod i dörren ju. Som väl var blev de lite försenade så jag hade hunnit med att både bädda och städa upp lite i köket innan de kom. Vi fikade sedan när Jörgen kom hem och sedan kom Marcus och Madde. Madde, Vickan och jag åkte till Expert för att köpa dispayskydd till Vickans Iphone samtidigt som hon ville ut och övningsköra lite. Grabbarna där hemma fick uppdraget att bära in och floa upp ca 7-8 kubikmeter med ved ;) snällt eller hur?


När vi tjejer kom hem började jag med middagen, menyn för idag var kassler med ris och morötter. Detta blev jättegott och alla åt med stor aptit efter mycket jobb i vedförrådet. Medan vi åt kom även mamma och pappa till oss, med sig hade han även Patrick, Wilma och vår Madeleine. Det blev fika efter maten också.


Så var sportlovet slut för denna gången, Madde ska åter igen gå till skolan och det tycker hon ska bli kul.


Skyddsväska för HTC Desire HD


En skyddsväska till min nya HTC Desire HD är nu beställd och även ett displayskydd och bluetooth headset med inbyggd radio från http://www.teknikproffset.se
Allt för priset ca. 400 kronor.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om